۱۷ هزار شهید ترور در کشور نماد حقوق بشر آمریکایی است

شهرری- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در بین کشور های دیگر و ۱۷ هزار شهید ترور سندی بر این حقیقت تاریخی و پایمردی مردم ایران بر اعتقادات خویش است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، عبدالله مرتضوی در سومین نشست شورای معاونان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام و انقلاب افزود: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در بین کشورهای دیگر است.

وی یادآورشد: ۱۷ هزار شهید ترور سندی بر این حقیقت تاریخی و پایمردی مردم ایران بر اعتقادات خویش است.

مرتضوی اظهارداشت: منافقان در دهه ۶۰ بدترین جنایان را علیه مردم ایران انجام دادند و ۱۷ هزار شهید ترور سندی بر جنایات مدعیان حقوق بشر است؛ امروز رژیم کودک کش اسرائیل نیز همان راه را ادامه می‌دهد و منافقین و حامیان آن ها در جنایت علیه بشریت یک مسیر را می‌پیمایند.  

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: حقوق بشر آمریکایی نمونه بارزی از حقوق ضدبشریت است که بر پایه منافع و خوی سلطه جویانه آمریکا می‌چرخد؛ خروجی سیاست‌های آمریکا در طول تاریخ رنگی جز رنگ خون و جنگ‌های ظالمانه نداشته است و ملت‌های زیادی زیر بار زیاده‌خواهی امریکا نابود شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ایران هم در طول تاریخ و تمام دوران‌ها مورد خشونت و ظلم استکبار و قدرت‌های غربی قرار گرفته است و این کینه توزی با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی شدت گرفت، به طوری که دشمن از هیچ ابزاری برای ضربه به انقلاب و نظام فروگذار نیست.

مرتضوی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین، نشر ارزش های شهدا و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت را یک تکلیف مهم برشمرد و بیان کرد: داعش به پشتوانه آمریکا و کشورهای غربی دست به جنایات بزرگی علیه بشریت زد و اگر مبارزان خوشنام جبهه مقاومت در برابر این زیاده خواهی ها نمی ایستادند، امروز شاهد حوادث تلخی در منطقه بودیم؛ به لطف خدا و ایثار رزمندگانی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم این خیال هرگز عملی نشد.

گفتنی است سومین نشست شورای معاونان با دستور جلسه بررسی رویکردهای تحولی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اجرای دومین فصل واره فرهنگی ایثار و چالش های حوزه منابع انسانی با حضور معاونان ستادی و روسای دستگاه نظارتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha