۶ تیر ۱۴۰۱، ۲:۳۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84802994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده حزب الله: آمادگی مقاومت، تهدیدات دشمن صهیونیستی را خنثی کرد

تهران – ایرنا- «محمد رعد» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان یکشنبه شب گفت که دستآوردها، پیروزی و آمادگی همیشگی مقاومت موجب شده که تمام تهدیدات دشمن صهیونیست بی‌نتیجه بماند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "العهد" لبنان، رعد که در مراسمی به مناسبت بزرگداشت قاسم بدرالدین در دهستان "حاروف" در جنوب لبنان سخن می گفت، تأکید کرد: کسی که به دنبال تصاحب قدرت است، پیش از هرچیز باید دل  مردم را به دست آورد، چرا که با حرف های بی پایه و اساس کاری از پیش نمی‌رود، تنها مردم انسان‌های صادق را می پذیرند.

وی اظهار کرد: تدبیر نادرست این است که به جای مسائل مهم و اساسی، به مسائل کوچک و حاشیه‌ای توجه شود، کشور لبنان نیازهای متعددی دارد که همگی و به کمک یکدیگر و به جای هدر دادن زمان باید آنها رفع شوند.

این نماینده لبنانی افزود: ما در حال حاضر زمانی نداریم که بخواهیم آن را از دست بدهیم، اگر افرادی نخواهند کسی را به عنوان مأمور کابینه معرفی کنند و گروه دیگر نخواهند در تشکیل کابینه مشارکت داشته باشند و دیگران نیز در مقام مخالفت بربیایند و از مسؤولیت فرار کنند، پس دیگر چه کسی باید کشور را اداره کند؟

رعد گفت که در برهه کنونی می توانیم دولتی تشکیل دهیم که امکان دارد که بهره‌وری بیشتری [نسبت به دولت کنونی] داشته باشد، اما اگر بخواهیم وقت کشی کنیم، توفیق چندانی نصیبمان نخواهد شد.

وی همگان را به تشکیل فوری کابینه دعوت کرد و گفت که همگی باید در این زمان مسؤولیت اداره کشور را بپذیریم.

رعد یکی دیگر از دلایل برآمدن یک دولت قدرتمند در لبنان را تهدیدات همه جانبه دشمن دانست و گفت که ما برای خنثی کردن تهدید دشمنی که ما را از زمین و دریا تهدید می کند، نیازمند یک دولت قوی هستیم تا در مقام دفاع برآید.

وی تصریح کرد: از نعمت‌های خداوند بر لبنان، پیروزی و آمادگی همیشگی مقاومت است که موجب شده تهدیدات دشمن صهیونیست را بی‌نتیجه کند.

رعد در پایان افزود: رژیم صهیونیستی اکنون در نگرانی همیشگی به سر می‌برد و آمادگی مقاومت را زیر نظر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha