پایان استارتاپی نبض سلامت در تربت‌حیدریه 

تربت‌حیدریه- ایرنا-  نخستین رویداد استارتاپی نبض سلامت با موضوع کاهش آسیب‌های حوادث ترافیکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه شامگاه جمعه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در آیین پایانی "نخستین رویداد استارتاپی نبض سلامت" گفت: با توجه به شعار سال و با توجه به تخصص ما که تامین سلامت مردم است، لذا هدف از برگزاری این رویداد علمی، معرفی نخبگان دانشگاهی فعال در حوزه سلامت است.
محمد قربانی افزود: از سوی دیگر با توجه به حجم بالای حوادث جاده‌ای و سوانح رانندگی، محور نخستین استارتاپی را به سوانح  و حوادث ترافیکی اختصاص دادیم.
وی گفت: در این رویداد علمی ۳۹ تیم شرکت کرده‌ بودند که دیروز رقابت بین آنها آغاز و ۱۷ تیم به مرحله دوم صعود کردند و امروز ۱۷ تیم برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
قربانی افزود: هر چند تبلیغات اولیه در سطح شهرستان انجام شد، اما یک تیم نیز از مشهد در این رقابت علمی شرکت کرد.    
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تصریح کرد: کار قضاوت توسط یک تیم ۹ نفر شامل کادر درمان، کارشناسان ارشد حوزه سلامت و کارشناس حوزه کسب و کار انجام شد.
به گزارش ایرنا، تیمه‌های دلینا، نجات و ابن‌سینا به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و ۲ تیم خلاقیت و رکورد شایسته تقدیر اعلام شدند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha