به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، جواد غلام پور همچنین افزود: ۸۵ درصد دارای شرایط درجه دو و ۲ درصد دفاتر دارای شرایط درجه سه بودهاند.
وی در مورد اهداف ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان گفت: توزیع عادلانه و هدفمند خدمات، ارتقای کیفیت ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان، تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود، دستهبندی و ارایه خدمات دستگاهها بر اساس رتبهبندی انجام شده از جمله مهمترین اهداف ارزیابی این دفاتر است.
مدیرکل ارتباطات قم درباره عوامل تاثیرگذار در ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت نیز بیان داشت: دریافت امتیاز انجمن استانی، درج امتیاز رضایتمندی متقاضیان خدمت و دریافت نکردن امتیاز منفی در کمیتههای رسیدگی به تخلفها از جمله عوامل تاثیرگذار در فرآیند رتبه بندی دفاتر پیشخوان است.
وی تصریح کرد: محاسبه رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات، براساس جمعبندی معیارهای ارزیابی و پیشبینی شده در مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات انجام میشود، فضای دفتر، تعداد نیروی انسانی، مکان استقرار دفتر و سابقه فعالیت دارنده پروانه برخی از شاخصهای این ارزیابی است.
غلامپور در تشریح شاخصهای دارای امتیاز منفی در رتبهبندی دفاتر پیشخوان خاطرنشان کرد: دریافت وجوه مازاد بر هزینه خدمات ابلاغی، جعل یا مخدوش کردن پرونده و مدارک تأمین کنندگان خدمات، تغییر مکان و نشانی دفتر بدون موافقت کارگروه استانی، وجود نداشتن امکانات لازم برای ارایه خدمات به جانبازان، معلولان و سالمندان. از جمله تخلفهایی است که در صورت بروز در دفاتر، امتیاز منفی در پیدارد./
نظر شما