۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹
کد خبر: 84793121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: شهدا دارای حیات طیبه و الگوی مجسم یک جامعه سالم هستند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: شهدای دارای حیات طیبه ‌و الگوی مجسم یک جامعه سالم هستند و جانفشانی آنان در دوران دفاع مقدس برای جوانان این مرز و بوم ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در یادواره شهید علی غیوری زاده و شهدای ملکشاهی افزود: استفاده کردیم که از تمامی کسانی که با جایگاه تشریف آوردند و سخنان ارزنده ای در وصف شهید غیوری زاده بیان کردند.

وی افزود: این پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی خود یعنی امام زمان ( عج ) سپرده می شود که در این راستا تاکنون  خون ها پاک و مطهری ریخته شده است.

بهرام نیا ادامه داد: مردمان و زنان ملکشاهی نشان دادند که غیور و  شجاع هستند و با مشت های گره خورده خود هشت سال در برابر رژیم بعث عراق مقابله کردند و بعنوان مرزدارانی متعصب علی غیوری زاده هایی را پرورش دادند.

استاندار ایلام گفت: امروز نظام به وجود جوانان این مرز و بوم نیاز دارد که در گذشته جنگ استکبار جنگ سرد بود که امروز این رویه تغییر کرده و جنگ دشمن به تهاجم فرهنگی تبدیل شده است.

وی افزود: شهید غیوری زاده و سایر شهدای برای انقلاب جان دادند و جانانه شهید شدند و شهرستان ملکشاهی  در دوران دفاع مقدس ۳۶۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: اقتدار روز افزون امروز ایران در جهان، مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و با وجود شهیدان نظیر علی غیوری زاده بطور قطع بر دشمن استکبار پیروز خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه ویژه دولت سیزدهم به شهرستان های کم برخوردار اشاره کرد و  گفت: نهایت تلاش را بکار گرفتیم که براساس عدالت بیشترین اعتبار را برای شهرستان کم برخوردار اختصاص دهیم که با همراهی و همدلی مسئولان، گام بلندی برای استان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یادواره شهید غیوری زاده شامگاه شنبه با حضور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha