۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84791464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هر حرکت در راستای تامین مطالبات صهیونیست‌ها مسموم است

رشت _ ایرنا_ امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز هر حرکت منفی که خواست و مطالبات صهیونیست‌ها را تامین کند و نظام اسلامی را به چالش بکشد، مسموم و منفور است.

به گزارش خیرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر روز گروهی را برای تجمع تحریک می کنند اما دشمنان بدانند که مردم ما آگاه هستند.

وی افزود: تحریک کنندگان انقلابی و ولایی نیستند بلکه اکثر منافقان، فاسدان و سلطنت طلبان هستند بنابراین باید با هوشیاری و آگاهی از ترفندهای دشمنان، آنان را شاد نکنیم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ما تسلیم فرمان های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستیم و با اشاره به فرمایشات رهبری که مسئولان نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: مردم ما صبر اتقلابی که بیش از ۴۳ سال داشته اند هنوز دارند.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به هفته جهادکشاورزی و مسئولیت مهم دست اندرکاران این مجموعه بیان داشت: بازرسی و نظارت بر اقلام در بازار از وظایف مهم جهادکشاورزی است که باید دقیق انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی علاوه بر بازرسی و نظارت اقلام در بازار باید کارهای عمده و مهم دیگری انجام دهد، افزود: مدیریت آب کشاورزی با هماهنگی دستگاه های مرتبط باید مورد توجه این مجموعه قرار گیرد در این ارتباط سدها، تالاب ها، استخرهای کوچک و بزرگ لایروبی و آب ذخیره شود تا در کشت و کار کشاورزی دچار مشکل نباشیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه به کشاورزان باید روش های جدید کشاورزی آموزش داده شود، گفت: در دنیای جدید، شیوه های سنتی پاسخگو نیست بلکه دانش کشاورزی و علم کارشناسان این حوزه باید به کشاورزان ارایه شود.

وی با تاکید بر حمایت کشاورزان اظهار داشت: بسیاری از کشاورزان به ویژه در استان گیلان تک محصولی فعالیت دارند بنابراین باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha