تجلیل از قهرمانانی که مدال‌های بین‌المللی خود را به موزه امام رضا (ع) اهدا کردند

تهران- ایرنا- همزمان با میلاد امام رضا(ع)، تعدادی از قهرمان ورزشی که در سالیان اخیر مدال‌های بین‌المللی خود را به موزه این امام اهدا کرده بودند توسط تعدادی از مسوولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، این مراسم به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و با حضور بهداد سلیمی عنوان دار طلای المپیک و آسیایی وزنه برداری، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسین اجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، سردار مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون زورخانه ای، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.  

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این مراسم گفت: در این آیین به همت شهرداری تهران از ۱۰ مدال آور ورزشی که مدال های خود را به موزه امام رضا(ع) اهدا کرده بودند، تجلیل شد.

اوجاقی با اشاره به اینکه باید در قالب فرهنگ قدرشناسی این ورزشکاران را مورد تقدیر قرار داد افزود: تجلیل از این مدال آوران برای ما افتخار است و سعی کرده ایم تا در این روز بزرگ فرهنگ احسان و پهلوانی را گسترش دهیم.   

وی بیان کرد: ورزشکاران را می توان سمبل جوانمردی برشمرد که توانسته اند دارایی چند ساله خود را با نیت با اخلاص تقدیم این موزه کنند.  

سردار باران چشمه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این اقدامات ارزشمند سالیان متمادی در اذعان عموم باقی خواهد ماند خاطر نشان کرد: ورزشکاران به واقع توانستند باردیگر فرهنگ جوانمردی را از خود بجای بگذارند چرا که آنان را می توان عاشق خاندان عصمت و طهارت دانست.   

رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای بیان کرد: معتقدم شهدا پهلوان واقعی هستند که برای حفظ آرمان‌ها و جان خود را فدای وطن کرده‌اند. با تاسی از یاد شهدا می‌توان درس ایثار وجوانمردی را آموخت.

در این مراسم بهداد سلیمی دارنده مدال المپیک نیز مورد تقدیر قرار گرفت.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha