نیکزاد: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل اجرا شود

اردبیل-ایرنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل ۷۰ هزار بیکار استان اردبیل با نامه نگاری حل نمی شود،گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل برای تحرک بیشتر اقتصادی و عمرانی باید اجرا شود.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد روز جمعه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دولت در سفر به استان اردبیل ۹۲۰ میلیارد تومان را مصوب کرده که امید است این مصوبات بزودی تحقق یافته و طرح‌های مصوب هم عملیاتی شود.

وی حل معضل بیکاری ، مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و حتی امنیتی را جزو دغدغه‌های دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: با نامه‌‎نگاری و مکاتبه با مسئولان، معضل بیکاری حل نمی‌شود و باید برای حل مشکل ۷۰ هزار بیکار استان اردبیل پیگیری جدی انجام شود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالان اقتصادی استان دنبال رانت اقتصادی نیستند، آنها افسران جنگ اقتصادی بوده و به دنبال رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی مشکلات بیشتری در ارتباط با دریافت تسهیلات دارد که بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات به موقع بخش خصوصی را حمایت کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی به همراه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بمدت  ۲ روز به اردبیل سفر کرده است. دیدار با فعالان اقتصادی استان اردبیل ، جلسه شورای مدیران ، گفتگوی دولت و بخش خصوصی و بازدید از چندین طرح تولیدی و صنعتی از برنامه‌های سفر وزیر  اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به استان اردبیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha