۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84778428
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان شهادت جانباز«محسن سرابی» را تسلیت گفت

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی شهادت جانباز محسن سرابی را تسلیت گفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در پیام تسلیت «علیرضا قاسمی فرزاد» آمده است: شهید محسن سرابی از جانبازان ۷۰درصد سرافراز و دلاورِ افتخارآفرین هشت سال دفاع مقدس، پس از سال‌ها جانبازی، صبر، استقامت، کار و تلاش دعوت حق را اجابت و به هم‌رزمان و برادران شهیدش《ناصر》و《رمضان》سرابی پیوست.

استاندار همدان در این پیام شهادت این جانباز شهید را به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان همدان، خانواده فداکار و عموم هم‌رزمان و ایثارگران تبریک و تسلیت گفت و از خداوند رحمان خواست روح بلند آن شهید گرانقدر را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار، و به بازماندگان شریف وی نیز صبر و اجر جزیل عنایت کند.

استاندار همدان شهادت جانباز«محسن سرابی» را تسلیت گفت

جانباز ۷۰ درصد محسن سرابی در سن ۲۲ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود پس از سال ها تحمل رنج جراحات جانبازی در روز شنبه ۱۴ خردادماه همزمان با سالروز رحلت پیر و مراد خود، به برادران شهید خود ناصر و رمضان سرابی پیوست.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار امروز ۱۵ خرداد تشییع شد. 

شهید ناصر سرابی در پنجم مردادماه ۱۳۶۷ در اسلام آباد غرب هنگام درگیری با نیروهای سازمان مجاهدین خلق و برادرش رمضان در پنجم مردادماه ۱۳۶۷در روستای چهارزبر اسلام آباد غرب به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha