۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84771352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد پلیس با تبلیغات نامتعارف آرایشگاه زنانه در ساوه

ساوه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: در طرح نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ساوه یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف می کرد شناسایی و پلمب شد. 

به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» در این باره گفت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان ساوه از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان یک واحد آرایشگاه زنانه در شبکه های اجتماعی مطلع شدند.

وی افزود: با شناسایی و بازدید از این واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه زنانه با دستور مقام قضائی پلمب و متصدی مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عیسی آبادی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

سارق در حین سرقت دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی، درهنگام سرقت آهن آلات یک ساختمان نیمه کاره در سطح این شهرستان خبر داد. 

وی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ساوه، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی روستای یاتان، روز گذشته در هنگام گشت زنی به فردی مشکوک که با انجام یک عملیات تعقیب و گریز، موفق به شناسایی و دستگیری در حال سرقت آهن آلات یک ساختمان نیمه کاره بود، شدند.

وی با اشاره به اینکه این سارق از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha