۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 2184
کد خبر: 84767377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار رحیم‌صفوی : تفکر مقاومت برای کشور گره گشا است

ساری - ایرنا - سردار سرتیپ پاسدار یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: تفکر مقاومت همان‌گونه که در جنگ تحمیلی گره گشایی کرد در حال حاضر هم می‌تواند برای کشور گره‌گشا باشد.

به گزارش ایرنا، سردار صفوی عصر چهارشنبه در مراسم یادواره یک هزار و ۷۵۳ شهید شهرستان بابل افزود: در طول تاریخ بعد از انقلاب اسلامی تفکر مقاومت در جریان های مختلف برای کشور گره گشا بوده که یکی از سرآمدان این پیروزی در سوم خرداد و فتح خرمشهر تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: اگر همه ما به این باور برسیم که با این تفکر مقاومت می توانیم از هجمه های چند بعدی دشمن عبور کنیم، پیروزی های بزرگتری نصیب ملت ما می شود.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: هر چند جنگ تحمیلی به پایان رسیده اما این روزها ملت ایران شاهد هستند که دشمنی ها علیه ما در ابعاد اقتصادی و رسانه ای یک جنگ ترکیبی است که باید با هوشیاری و تفکر مقاومت از این گردونه هم عبور کنیم.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است و نسل جوان ما باید در جریان رشادت ها و مقاومت ملت سرافراز ایران قرار گیرد.

فرمانده پیشین سپاه پاسداران گفت: در زمان فتح خرمشهر جمعیت ایران حدود ۳۶ میلیون نفر بود، ۵۰ میلیون جمعیت بعد از فتح خرمشهر بدنیا آمدند که باید برای این نسل کار بزرگ شهدا تشریح شود.

سردار رحیم صفوی بیان کرد: اگر معمار بزرگ انقلاب معتقد به صدور انقلاب بود، این اقدام به معنای لشگرکشی نیست بلکه صدور تفکر انقلاب اسلامی ایران است که در حال حاضر محور مقاومت در منطقه قرار گرفته است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: یکی از ماموریت هایی که جوانان امروز ما باید در دستور کار خود قرار دهند علاوه بر تحصیل، آموختن یک حرفه برای اشتغال است که باید در دستور کار قرار دهند.

سردار رحیم  صفوی افزود: ایران بعد از انقلاب اسلامی به برکت دانشگاههای مختلف ۱۰ میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی داشته اما برای اشتغال این جوانان نتوانستیم به خوبی شغل ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: بعد از جنگ روسیه و اوکراین، کشور همسایه شمالی ما روسیه ۳۰۰ میلیارد دلار ظرفیت واردات دارد که سهم ایران از این میزان حدود یک میلیارد دلار است که بسیار رقم پایینی است.

سردار رحیم صفوی افزود: با توجه به چهار فصل بودن ایران و جوانان تحصیل کرده می توانیم در زمینه تولید و صادرات بسیار موفق عمل کنیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان بابل یک هزار و ۷۵۳ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha