۱۴۵ پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد

بندرعباس- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون در بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ۱۴۵ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: ارزش پرونده های یادشده سه میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال می باشد.
وی بیان داشت: بیشترین تخلف واحدهای صنفی در سطح شهر درج نکردن قیمت، ارائه نکردن صدور فاکتور و گرانفروشی بوده است 
سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: در مانور نظارتی ویژه قیمت کالا و خدمات از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۸۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی توسط بازرسان سازمان صمت، اصناف، اتحادیه ها و بسیج اصناف در سطح استان صورت گرفته است.
پیروی منش با بیان اینکه مشکلی در تامین و عرضه کالا نداریم، تصریح کرد: نظارت بر تمام زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha