پنج میلیارد تومان برای انتقال آب نفت شهر به پایانه مرزی سومار اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای اجرای خط انتقال ۱۰ کیلومتری آب  نفت شهر به پایانه مرزی سومار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید «یعقوب محمدمرادی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید پایانه مرزی سومار در حوزه وزارت نیرو در مرز سومار گفت: این بازدید در راستای بررسی مسایل و مشکلات زیرساختی پایانه مرزی سومار در حوزه وزارت نیرو صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز با ارایه گزارشی از مشکلات پایانه مرزی سومار و مشکل کمبود آب در  بسیاری از روستاهای شهرستان خواستار تامین اعتبارات لازم جهت اجرای خط انتقال آب به پایانه سومار و همچنین آبرسانی سیار به روستاهای دارای مشکل شد که مرادی مشاور معاون وزیر نیرو نیز در راستای تحقق خواسته قول مساعد در پیگیری موضوع از طریق وزارت خانه متبوع را داد.

«وحید محمدی» در ادامه در جمع اهالی تعدادی از روستاهای دهستان «ویژنان» حضور یافت تا از نزدیک مشکلات مربوط به آب آشامیدنی این روستاها را مورد بررسی قرار دهد.

وی اظهار داشت: در این سفر همچنین اعتبار لازم جهت حفر و تجهیز سه حلقه چاه در شهر سرمست اختصاص یافت ضمن اینکه پروژه انتقال آب از حوزه شهرستان اسلام آباد غرب به شهر سرمست نیز نهایی و به سازندگی بسیج جهت اجرا محول شد.

محمدی تصریح کرد: با رایزنی های  صورت گرفته قول تامین اعتبار آبرسانی سیار با هفت دستگاه تانکر جهت دهستان ویژنان و روستاهای بخش گواور گرفته شد تا شاهد تنش آبی در فصل تابستان نباشیم.

شهرستان گیلانغرب ۱۸ هزار و ۲۹۲ مشترک آب و فاضلاب شهری و روستایی دارد.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha