به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان مجتبی صارمی افزود: هم اکنون ۲۵۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ۳۶ دفتر آی سی تی روستایی در حال ارائه خدمات الکترونیک به شهرندان لرستانی هستند.
وی اظهار داشت: همچنین پارسال در راستای کنترل عملکرد، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تاسیس و اصلاح نشانی، ۸۵ بازدید از دفاتر پیشخوان خدمات دولت، آی سی تی روستایی، خودپردازها و باجه های بانکی بعمل آمد.
وی با اشاره به بررسی تقاضاهای جدید، انتقال، تمدید و تغییر نشانی، عدم اجرای تعهدات و تخلفات مرتکب شده در کارگروه و کمیته های مربوطه تصریح کرد: تجمیع خدمات عمومی و دولتی، گسترش عدالت اجتماعی، ارتقای سلامت اداری، انعطاف پذیری سازمانی، تمرکز زدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات از اهداف ویژه دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.
صارمی گفت: همچنین عدالت ورزی، کاهش فساد اقتصادی و اداری، رونق کار آفرینی و اشتغالزایی برای بخش خصوصی، کاهش تصدی گری دولت، تکثر کانال های ارتباطی بین دولت و مردم و کاهش فاصله مراکز خدمت با مخاطبان از دیگر اهداف ایجاد و فعالیت این دفاتر به شمار می رود.
وی افزود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت، علاوه بر کسب در آمد، موجب سهولت دسترسی آحاد مردم به ارائه کنندگان خدمات، کاهش ترددهای شهری ، کاهش هزینه صرفه جویی در زمان، مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی، تامین سلامت اداری، جلب رضایت، تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع می شوند.
نظر شما