۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84752098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبر: 84752098
چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

سنندج- ایرنا- رفع مشکل آب تمام قطعات آرمستان بهشت محمدی، کسب رتبه نخست هفدمین جشنواره قرآن و عترت توسط کارشناس فرهنگی شهرداری و آغاز عملیات تعریض ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج است.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اظهار داشت: عملیات توسعه و اجرای منبع آب سازمان آرامستان بهشت محمدی به منظور تامین آب قطعات در راستای رفاه شهروندان انجام شد و در این راستا مخزن ۲۰ هزار لیتری در این آرامستان نصب و کار آبگیری آن انجام شد.

شاهرخ فاتحی با اشاره به مشکل آب در قطعات مختلف این آرامستان و مطالبه جدی شهروندان برای رفع این مشکل، گفت: با اجرای این عملیات به صورت کامل مشکل آب تمام قطعات آرامستان رفع شد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی و فضاسازی در آرامستان بهشت محمدی، افزود: احداث قبور جدید، آماده سازی قطعه ۱۲ شامل خاکبرداری حمل و انتقال خاک و تسطیح، احداث سنگ حائل با سنگ چینی، پیاده رو سازی درقطعات، جدول گذاری، ایجاد توسعه شبکه ابرسانی به قطعات و ایجاداتاقک و مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی از اقدامات انجام شده در این آرامستان بوده است.


کسب رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت توسط کارشناس فرهنگی شهرداری سنندج 

شاکر ملکی کارشناس فرهنگی شهرداری سنندج رتبه نخست رشته ترتیل هفدمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور را کسب کرد.

ملکی که فعالیت قرآنی خود را در سال ۱۳۸۵شروع کرده است گفت: در راستای ارتقای کارم از سال ۱۳۹۴ به صورت ویژه وارد فعالیت های قرآنی شده و در مسابقات مختلف استانی از جمله مسابقات قرآنی سازمان اوقاف، مدهامتان و غیره شرکت و حائز رتبه های اول تا سوم شدم.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۴در کنار فعالیت در زمینه حفظ قرآن مشغول تدریس قرآن در رشته های روخوانی و تجوید هستم و مدارک عالی تدریس را دریافت کرده ام.

ملکی با بیان اینکه سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن در دارالتحفیظ امام جزری شهرک پردیس سنندج شدم، افزود: یادگیری قرآن را از درون خانقاه شروع کرده و در حال حاضر نیز در همین خانقاه به صورت رایگان مشغول آموزش قرآن به علاقه مندان در سنین ۹ تا ۵۰ سال هستم.

عملیات تعریض ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج آغاز شد

شهردار سنندج  با اشاره به آغازعملیات تعریض ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج، اظهار داشت: تعریض ورودی این ناحیه به طول ۵۰۰ متر، عرض سه متر و ارتفاع سه متر در دستور کار قرار گرفته است.

سید انور رشیدی افزود: انجام ۶ هزار مترمکعب خاکبرداری، ایجاد ۵۰۰ متر نهر، جابجایی  چند تیر روشنایی در این محدوده از عملیات‌های در حال  اجرا در این پروژه است.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای این پروژه از منابع داخلی شهرداری تامین می شود، گفت: این طرح در حال حاضر ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار سنندج  یاداور شد: با توجه به اینکه این ورودی دارای پیچ خطرناک است و علاوه بر ساکنین خود ناحیه منفصل شهری حسن آباد دسترسی چندین روستا از این ورودی صورت می گیرد اجرای تعریض ورودی این ناحیه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: عملیات بهسازی و آسفالت، جدول گذاری و کف فرش چندین معبر از ناحیه منفصل شهری حسن آباد از جمله برنامه‌های این شهرداری در راستای  بهسازی معابر این ناحیه در سالجاری است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha