۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبر: 84745199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در خمین هدفگذاری شد

خمین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی امسال در زادگاه امام راحل هدفگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار علی‌اکبر حسینی روز یکشنبه در جمع با خبرنگاران،  افزود: سه هزار بسته معیشتی در سال جاری بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته را ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی نیز همزمان با هفته بسیج سازندگی بین کارگران فصلی خمین توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج خمین اظهار داشت: ۵۰ سری جهیزیه در سال جاری از سوی این نهاد انقلابی به زوجهای جوان بی بضاعت این شهرستان اهدا می شود.

سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه سه سری جهیزیه نیز در هفته بسیج سازندگی به  خانواده های نیازمند خمین اهدا می شود، تصریح کرد: ارزش هر سری ۳۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی با اشاره به اجرای چهار طرح عمرانی در مناطق محروم خمین در سال جاری ، گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه خمین افزود: این طرح های عمرانی با هدف محرومیت زدایی در زمینه های ساخت استخر، کانال آب، انتقال آب و لایروبی قنوات انجام می‌شود.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: چهار واحد مسکونی برای اقشار محروم در مناطق روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در سال جاری احداث می شود.

وی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدای جهاد سازندگی، بهره برداری از سه طرح عمرانی و واحد مسکونی محرومان، بازدید مسئولان شهرستان از اقدامات جهادی بسیج سازندگی، مشاوره خانواده، اعزام گروه‌های دامپزشکی به مناطق محروم ، میز خدمت در مناطق حاشیه ای شهر، و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و واحد مسکونی محرومان را از برنامه های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در خمین بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین مدیریت جهادی را گره گشای مشکلات کشور دانست و گفت: مسئولان باید با این دیدگاه به مردم خدمات ارائه دهند.

سرهنگ حسینی یادآور شد: پس از ۲۲ سال از تشکیل بسیج سازندگی، گروه های جهادی اقداماتی را که در توان دولت نیست انجام می دهند.

وی بیان کرد: ۱۴۷ گروه جهادی خمین در سامانه اطلس بسیج سازندگی ثبت و ۱۵۰ گروه جهادی در این شهرستان سازماندهی شده است.

بسیج سازندگی سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس شد. 

خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی از توابع استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha