۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85106860
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بسیج سازندگی خمین ۷۸ صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی کرد+ فیلم

خمین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: ۷۸ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌پایه در زادگاه امام راحل توسط بسیج سازندگی راه‌اندازی شد که از این تعداد، ۱۵ صندوق در سال گذشته شکل گرفت.

سرهنگ پاسدار «سید علی اکبر حسینی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این صندوق‌های قرض‌الحسنه تاکنون ۶ تعاونی در خمین ایجاد کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۲۰ نفر از جوانان خمین سال گذشته از وام اشتغالزایی این صندوق‌ها در زمینه‌های راه‌اندازی گلخانه، دامداری و تولید گیاهان دارویی بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه ناحیه خمین ادامه داد: ۲۴ سری جهیزیه نیز سال گذشته از سوی نهاد سپاه به زوج‌های بی‌بضاعت این شهرستان اهدا شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به فعالیت هفت گروه جهادی شاخص در خمین اظهار کرد: ۴۸۰نفر روز گروه جهادی سال گذشته به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

وی یادآور شد: یکی از گروه‌های جهادی روستایی خمین با حضور در پل دختر، اقدامات لازم برای آبرسانی به هشت روستای این منطقه را انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین افزود: فعالیت خالصانه بسیج و سپاه در خدمت به مردم به خصوص در مناطق محروم موجب حل بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی شده‌ است.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha