۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84744589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات فطره در قزوین جمع آوری شده است 

قزوین - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین گفت‌: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات فطره  در استان جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

ناصر ظاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع آوری زکات فطره توسط کمیته امداد و دبیرخانه شورای زکات همچنان ادامه دارد. 

وی اظهار داشت‌: ‌یک هزار و ۲۲۱ صندوق در یک هزار و ۱۵۲ پایگاه ‌جمع آوری زکات فطره شهروندان قزوینی را بر بر عهده داشتند که از این تعداد ۶۳۴ پایگاه توسط کمیته امام خمینی(ره)، ۱۳۴ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و ۳۸۴ پایگاه توسط سایر موسسات برپا شده بودند. 

ظاهری با بیان اینکه زکات فطره جمع‌آوری‌شده در مراکز نیکوکاری و مساجد از طریق ائمه جماعت و هیات‌ امنا در بین نیازمندان همان محله توزیع‌شده است، تصریح کرد: براساس هماهنگی با بانک‌های عامل زکات فطره و سایر وجوهات جمع‌آوری‌شده در پایگاه‌ها در روز عید سعید فطر به‌حساب نیازمندان و مددجویان تحت حمایت واریز شد.

این مسوول همچنین با اشاره به کمک های کمیته امداد به یتیمان و فرزندان محسنین، یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۶ نفر یتیم و ۶ هزار و ۸۵۶ فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که بیش از ۳۰  هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

وی یاد آور شد: ۶۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که بخشی از کمک های فطریه و کفارات به این افراد اختصاص می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha