۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۲۸
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84744420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پارکبان در خیابان امام (ره) میاندوآب اجرا می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۲۸
کد خبر: 84744420
طرح پارکبان در خیابان امام (ره) میاندوآب اجرا می‌شود

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه طرح پارکبان در خیابان امام (ره) این شهر اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح، خودروهای پارک شده در خارج از محدوده طرح با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اجرای طرح پارکبانی از امروز، آغاز شده و خودروهایی که در خیابان امام (ره) در خارج از محدوده پارکبانی و زیر تابلو حمل با جرثقیل پارک شده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی افزود: این طرح به موجب اجرای ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات واخذ جرایم سال ۱۳۹۰ و اجرای مصوبه شورای ترافیک در راستای ساماندهی وضعیت ترافیک سطح شهر و ارتقای رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به موجب اجرای این قانون، هزینه حمل جرثقیل و پارکینگ از مالک خودرو و یا متصرف قانونی دریافت خواهد شد، اضافه کرد: خودروهایی که در سمت راست خیابان امام و زیر تابلو حمل با جرثفیل توقف کنند، به پارکینگ انتقال و پس از احراز هویت خودرو ترخیص خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در سمت چپ خیابان امام طرح پارکبانی براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با اخذ هزینه پارکبانی از مالکان خودرو اجرا می‌شود.

سرهنگ رستم‌پور تاکید کرد: لازمه اجرای این طرح همکاری رانندگان وشهروندان با مجریان طرح بوده و نتیجه اجرای این طرح را با احساس رضایتمندی و آرامش خاطر همشهریان شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، طرح پارکبانی از چند سال پیش در میاندوآب راکد مانده بود و این مساله ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر میاندوآب و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت‌.

نبود یا کمبود پارکینگ‌های عمومی در خیابان های میاندوآب به نوعی نابسامانی در حاشیه خیابان‌ها را رقم می‌زند.

شهر میاندوآب دارای ۱۳۵ هزار نفر جمعیت است و یکی از شهرهای پرتردد آذربایجان‌غربی به‌جهت موقعیت جغرافیایی است‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha