۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84739518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طنین سپاس از معلم در مدارس گیلان

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 84739518
طنین سپاس از معلم در مدارس گیلان

رشت _ ایرنا_ به مناسبت روز گرامیداشت مقام شامخ معلم، نوای شوق دانش آموزان برای سپاس از مقام آموزگاران با برگزاری مراسم شعرخوانی در واحدهای آموزشی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸ در تقویم شمسی و انقلاب اسلامی به عنوان روز معلم شناخته می شود. مدارس گیلان نیز همراه با سراسر کشور امروز دوشنبه در سالروز معلم حال و هوای خاصی داشت، دانش آموزان با شور نشاط با برنامه های مختلف این روز را گرامی داشتند. 

دانش‌آموزان به شیوه‌های مختلف از جمله اهداگل، هدیه و قرائت شعر این روز را به معلمان خود تبریک گفتند. آنان از تلاش های معلمان خود در آموزش مجازی و تولید محتوی برای تدریس در دوران سخت شیوع کرونا قدردانی کردند.

جمعی از والدین دانش آموزان مدارس گیلان نیز به نمایندگی از سایر اولیاء با حضور در واحدهای آموزشی از زحمات معلمان در آموزش دانش آموزان تقدیر کردند. دستگاه های مختلف استان گیلان نیز با انتشار پیام هایی روز معلم را گرامی داشتند.

محمد فائزی سرپرست آموزش و پرورش گیلان نیز در پیامی اظهار داشت: فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و سالگشت شهادت استاد فرزانه فیلسوف گرانمایه و متفکر ارجمند شهید مرتضی مطهری را گرامی می دارم و به جامعه فرهنگی استان که با تلاش در حوزه تعلیم و تربیت توانستند کارهای ارزشمندی انجام دهند، تبریک می گویم.

در این پیام بیان شد: با حضوری شدن مدارس شاهد مجاهدت دوباره جامعه فرهنگی برای روشن شدن چراغ کلاس های مدرسه بودیم، خوشبختانه با وجود همه تنگناها بعد از بیش از ٢ سال جولان ویروس کرونا با همت و مجاهدت عزیزان در بخش سلامت فراهم شد، توانستیم دانش آموزان و معلمان را در فضای مدرسه کنار هم ببینیم.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده: به خاطر این اهتمام که آسان نبود به معلمان، مدیران و سایر نیروها در ستاد خسته نباشید می گویم.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است.

امروز دوشنبه ١٢ اردیبشهت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha