بخش بزرگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون کوشش جامعه کارگری است

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بخش عظیمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون کوشش‌های شبانه روزی جامعه کارگری در بخش های تولیدی و صنایع است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به مناسبت هفته کارگر، از قول محمد هادی رستمیان افزود:قسمت بزرگی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنعتی،اقتصادی و خدماتی کشور مرهون مجاهدت بی وقفه کارگران است و باید فعالیت این قشر مولد را قدر دانست.

وی اظهار کرد: روز کار وکارگر یادآور تلاش مردان و زنان سختکوش، بردبار و پیشتازی است که در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها، معادن، شهرداری‌ها و هر جای سرزمین مقدس ایران اسلامی، با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند.

رستمیان گفت: این قشر جامعه با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را به جامعه تقدیم می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر ادامه داد: جامعه کارگری بازوی توانمند، موتور محرکه تولید و پویایی اقتصادی کشور و پیام آور نشاط و سرزندگی برای جامعه هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت این روز به کارگران بوشهری، اظهار کرد: کارگران در بسیاری از برهه‌های تاریخی با خلاقیت و نبوغ خود در عرصه کار و تولید، صفحات زرین بی شماری را به تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha