۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84737894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی خیریه قسیم موجب جلوگیری از پراکنده کاری خیران می شود

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: راه اندازی خیریه حاج قاسم سلیمانی یاور مواسات (قسیم) موجب جلوگیری از پراکنده کاری و اقدامات جزیره ای خیران می شود و حفظ عزت جامعه هدف را در پی خواهد داشت.

سردار رفیعی آتانی روز شنبه در مراسم افتتاحیه موسسه خیریه قسیم شهید حاج قاسم سلیمانی یاور مواسات استان قزوین با اعلام آمادگی برای کمک به این خیریه، افزود: با ۶۰۰ پایگاه، گردان و حوزه در سراسر این استان حضور داریم و برای کمک به این مجموعه همکاری کامل و لازم را خواهیم داشت.
وی یادآورشد: یک هزار و ۱۴۲ گروه جهادی را تاکنون ساماندهی کرده ایم که با اشتیاق تمام برای خدمت به مردم مناطق محروم تلاش می کنند.

موسسه قسیم، نخ تسبیح خیریه های استان خواهد بود
نایب رییس هیات مدیره موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی قزوین در این مراسم، درخصوص نحوه تاسیس این موسسه، گفت: موسسه خیریه شهید حاج قاسم سلیمانی یاور مواسات استان که موسوم به قسیم است قرار نیست خودش خیریه باشد بلکه باید به عنوان نخ تسبیحی بین خیریه ها عمل کند.
محسن حق شناس افزود: اهداف این موسسه،امتثال از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی،پشتیبانی از خیریه ها و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین خیریه ها است.
وی یادآورشد: این موسسه ۴۰ عضو و پنج عضو هیات مدیره دارد و ریاست آن برعهده آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان است و برای وحدت رویه میان اقدامات خیریه های استان تلاش می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha