امام جمعه قزوین : سرمایه بسیار مهم اعتماد مردمی در قزوین آسیب دیده است

قزوین -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: کارها و خلاف هایی در گذشته در استان انجام شده که سرمایه اعتماد مردم را تضعیف کرده و باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه چهارشنبه در شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: در سال های گذشته در استان، قلع و قمع کردند و خلاف های آشکار صورت گرفت و مردم دیدند و آیت الله رییسی در دوره قضا قدم های بزرگی در این زمینه برداشتند.
وی گفت: یک نفر در قصه زمین خواری ۱۳ قطعه زمین گران قیمت را میان اطرافیان خود توزیع کرد درحالیکه در زمین های کشاورزی یک خانه کارگری اجازه ساخت ندارد اما کنار آن ویلاها ساخته می شود.
آیت الله عابدینی افزود: باغ عدالت بسیار پرترافیک است و مردم از طریق آن وارد انقلاب و اسلام می شوند و باید جدی گرفته شود.
امام جمعه قزوین گفت: از هر جهت قزوین یک گنجینه ارزشمند است از نظر رجال فرهنگی، سیاسی، ورزشی، شهدا و جانبازان و این استان سرمایه های عظیم و حوزه علیمه و گرانقدر دارد. 
وی گفت: دشت قزوین و کشاورزی مهم است اما الان حال خوشی ندارد چون بیش از حد آب های مصرف می شود و فرونشست آن را تهدید می کند و ممکن است موجب بروز ریزگردها شود بنابراین باید در مدیریت آن توجه ویژه داشت.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ماه رمضان، افزود: ماه مبارک رمضان شب بابرکت قدر را با خود دارد و ذکر مبارک در آن شب است و بالاتر از هزار ماه است.
وی گفت: سردار سلیمانی یک آدم با هزاران برکت بود چون ۵۰ تا ۶۰ شب قدر با فضیلت را گذراند و شاگردی از مکتب امامین انقلاب بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha