۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84729817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد خراسان شمالی به جوانان جویای کار تسهیلات پرداخت می‌کند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: با توجه به برنامه جدید این نهاد به جوانان جویای کار (نیازمندان پنج دهک پایین درآمدی) که زیر پوشش این نهاد نیستند تسهیلات پرداخت می‌شود.

 مجید الهی راد روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در برنامه های ابلاغی، کمیته امداد خراسان شمالی مسوولیت ایجاد حدود ۱۲ هزار فرصت شغلی برای جوانان جویای کار را برعهده دارد.
وی گفت: میزان اعتبار اشتغال کمیته امداد  در سال گذشته ۲۵۶ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی در ادامه درباره ساز و کار و چگونگی  پرداخت این تسهیلات افزود: ۵۰ درصد این اعتبار برای مددجویان و ۵۰ درصد دیگر نیز برای نیازمندان غیر تحت حمایت پیش بینی شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این تسهیلات در قالب قرض الحسنه  با سود چهار درصد و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از طریق بانک های عامل استان به نیازمندان پرداخت می شود.
الهی راد گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۱۶۵ فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان ایجاد شد.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha