شناسایی ۱۱ واحد صنفی متخلف و کشف آرد قاچاق در آستارا

آستارا - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی و عضو ستاد تنظیم بازار آستارا گفت: بازرسان این ستاد در بازرسی از مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها و میوه‌فروشی‌ها ۱۱ واحد صنفی متخلف را شناسایی و چهار تن آرد نانوایی را در حین قاچاق به خارج از شهرستان کشف کردند.

ساسان کارجویان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بازرسی ها در روزهای گذشته و امروز با مشارکت بازرسان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف از ۲۳ واحد صنفی صورت گرفت و ۱۱ واحد متخلف، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی تخلفات محرز شده اصناف را گرانفروشی، درج نشدن قیمت و کم فروشی اعلام کرد و افزود: بازرسی از بازار و کسبه قبل از عید نوروز آغاز و به مناسبت ماه مبارک رمضان تشدید شده است.

وی همچنین از کشف و ضبط چهار تن آرد نانوایی ها و نزدیک به پنج تن کنسانتره (غذای دام و طیور) در یک ماه اخیر در حین قاچاق به خارج از شهرستان آستارا خبر داد و گفت: عزم ماموران و بازرسان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف برای نظارت مستمر بر اصناف، جزم است و طبق قانون با متخلفان برخورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی آستارا از آغاز توزیع گوشت گوسفندی گرم به قیمت هر کیلوگرم یک میلیون و ۱۸۰ هزار ریال خبر داد و افزود: از فردا (سه شنبه) برنج هندی به قیمت هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار ریال و شکر به قیمت هر کیلوگرم ۱۶۵ هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.

او ادامه داد: ۳۰ تن شکر برای مصارف عموم و جهت توزیع در بازار و ۳۰ تن شکر نیز برای صنف قنادان و شیرینی فروشان تامین شده است و در تهیه و توزیع اقلام مصرفی مردم، مشکلی نداریم.

شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha