قربانی: جام جهانی مادرید ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می شود/ سابر ایران در مسیر درست قرار دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی سابر ایران گفت: تمرینات ملی پوشان برای حضور در جام جهانی مادرید در حال برگزاری است و صعود یک پله ای ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی نشان می دهد در مسیر درست قرار داریم.

امین قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و ملی پوشان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: رقابت های جام جهانی مادرید ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می شود و قصد داریم مانند دو رویداد قبلی با تمام توان به میدان برویم. در دو رویدادی که ملی پوشان سابر ایران به میدان رفته اند شاهد عملکرد خوب آنها بوده ایم تا جایی که در رنکینگ فدراسیون جهان شاهد صعود یک پله ای آنها باشیم. در مورد سطح مسابقات هم باید بگویم رقابت های مادرید مانند رقابت های دیگر بدون شک از سطح کیفی بالایی برخوردار است چرا که همه تیم های مدعی به دنبال ارتقا رنکینگ و کسب امتیازهای لازم بوده و برای همین راهی اسپانیا می شوند.

سرمربی سابر ایران تاکید کرد: این جابجایی رنکینگ نشان می دهد تیم ملی سابر ایران در مسیر درست قرار دارد، این که ما بتوانیم تیم رومانی را شکست بدهیم یا برابر مجارستان مقتدرانه رقابت کنیم مساله کمی نیست و باید گفت سابر ایران در مسیر درستی قرار دارد.

قربانی گفت: در این اردو جدا از ۶ نفر قبلی، ۲ ورزشکار دیگر را به این اردو فراخواندیم، ورزشکاران طبق برنامه در نوبت صبح برنامه های بدن سازی و در نوبت عصر تمرینات شمشیربازی را تحت نظر کادر فنی پیگیری می کنند و این برنامه تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و پس از وقفه ای کوتاه دوباره تمرینات خود را از ۲۷ فروردین ماه آغاز خواهیم کرد.   

گفتنی است ملی‌پوشان سابر ایران که پیش از این در رده ششم جهان قرار داشتند با یک پله صعود سال ۱۴۰۱ را با ایستادن در بین ۵ تیم برتر جهان آغاز کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha