۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبر: 84709753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ درصد بودجه فدراسیون والیبال به منابع دولتی گره خورده است

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته حدود ۸۰ درصد بودجه این فدراسیون به منابع دولتی بستگی داشت، گفت: در حال حاضر این مبلغ به ۱۰ درصد رسیده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمدرضا داورزنی در مراسم رونمایی از حامی فدراسیون والیبال که با حضور بهروزی قائم مقام همراه اول در تالار والیبال برگزار شد، اظهار داشت: والیبال علاقه‌مندان بیشماری دارد و بر اساس آمار منابع رسمی، در دنیا  بعد از فوتبال، هاکی روی یخ و کریکت، والیبال بیشترین دنبال کننده را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته حدود ۸۰ درصد بودجه فدراسیون والیبال به منابع دولتی بستگی داشت، اما الان این مبلغ به ۱۰ درصد رسیده است.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران قهرمان جهان شدند و تیم ملی بزرگسالان دو بار به المپیک صعود کرد، افزود: این ها موفقیت‌هایی بود که بدون حمایت اسپانسرها رخ نمی‌داد.

در ادامه بهروزی، یادآور شد: امیدوارم در تعامل چندساله‌ با فدراسیون والیبال بتوانیم با حمایت به موقع جایگاه این ورزش را بالاتر ببرد. شاید برند همراه اول برای همه مردم شناخته شده باشد، اما امیدوارم سرویس‌های جدید همراه اول به مردم و هواداران والیبال معرفی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha