فرماندار ری: توجه به فرهنگ اصیل اسلامی مهمترین مؤلفه رشد کشور است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: توجه به فرهنگ اصیل اسلامی مهمترین مؤلفه در رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حمید زمانی در دیدار  با رؤسای اداره های تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور کتابخانه های عمومی شهرستان ری اظهار داشت: امور فرهنگی و اجتماعی همواره یکی از دغدغه های اصلی و مهم رهبر معظم انقلاب بوده و معظم له بارها در سخنرانی های عمومی و جلسات بر اهمیت توجه به امور فرهنگی و تبلیغی اشاره فرموده اند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت و گسترش فعالیت های فرهنگی و تبیینی در جامعه خاطرنشان کرد: توجه به امور فرهنگی و تبلیغی جامعه بویژه در مورد جوانان و نوجوانان می تواند با صرف کمترین هزینه و امکانات به انتخاب راه و هدف درست آنها کمک شایانی کند و مانع از گرفتاری نسل جوان ما در دام فرهنگ های مبتذل و غلط غربی شود.

معاون استاندار تهران افزود: یکی از مهمترین امور فرهنگی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد فرهنگ کتاب خوانی که ضروری است با ایجاد امکانات سخت افزاری مانند ساخت کتابخانه، فرهنگسرا و نیز راه اندازی کتابخانه های دیجیتال و انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی مناسب، فرهنگ کتابخوانی و توجه به آثار مثبت کتاب در زندگی انسان را بیش از پیش در سطح جامعه گسترش داد. 

این دیدار با حضور حجت الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی، صفوی رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و قربانی رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان ری انجام شد. 
شهرستان ری بایک میلیون نفر جمعیت، پنج بخش و ۶ شهر در جنوب تهران واقع شده است، شهرری به خاطر قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در آن به عنوان قبله تهران نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha