نکونام: بازی های دوستانه کمکی به فولاد خوزستان نمی کند

مشهد- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از تعطیلی‌هایی که داشتیم فقط می‌توانستم تمرین کنیم و به واسطه کرونا، بازی‌های دوستانه هم به ما ضربه می‌زد زیرا دیدارهای جام باشگاه‌های آسیایی را در پیش داریم.

جواد نکونام روز جمعه در نشست خبری بعد از دیدار تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان افزود: تیم نساجی مازندران دارای بازیکنان با کیفیتی است و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان نساجی در هر لحظه می توانند نتیجه بازی را عوض کنند، بیان کرد: این تیم در دیدارهای که در مشهد میزبان است توانسته است سایر تیم ها را به چالش بکشد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما می‌دانستیم از این بازی چه انتظاری داریم ولی با این حال در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول بازی را به خوبی شروع نکردیم ولی در ادامه بازی را به دست گرفتیم و به گل نیز دست پیدا کردیم.

او افزود: در این نیمه به نظر می‌رسید یک توپ درون دروازه داشتیم که آنها آن را درآوردند و سپس ما از روی ضربه ایستگاهی توانستیم نتیجه را از خود کنیم.

نکونام اضافه کرد: در نیمه دوم نیز برنامه‌های خود را با بازکنان در میان گذاشتیم و می‌دانستیم هر چه جلوتر میرویم، فشار نیز بیشتر می‌شود به همین دلیل برنامه خود را بر ضد حمله گذاشتیم و در نهایت توانستیم به گل دوم دست پیدا کنیم و حتی امکان دستیابی به گل‌های بیشتری داشتیم.

وی گفت: به هر حال تیم نساجی خوب است و بازیکنان با کیفیتی دارد و به آنها خسته نباشید می گویم.

در ادامه این نشست قرار بود سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری شرکت کند تا به سوالات نمایندگان رسانه ها پاسخ دهد ولی ساکت الهامی ترجیح داد در این نشست شرکت نکند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال و در اولین بازی رسمی خود در سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد توانست نساجی را با ۲ گل شکست دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha