فولاد در مشهد نساجی را شکست داد

مشهد-ایرنا- تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال و در اولین بازی رسمی خود در سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد توانست نساجی را با ۲ گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی از ساعت ۱۷ آغاز شد و فولاد سعی کرد تا از ابتدای بازی روحیه تهاجمی خود را برای به دست آوردن امتیاز به میزبان خود نشان دهد.

فولاد در دقایق مختلف بازی سعی کرد تا دروازه نساجی را باز کند و از سوی دیگر نساجی هم سعی میکرد در ضد حمله ها به نتیجه دست پیدا کند.

در دقیقه ۳۹ بازی  فولادی ها معتقد بودند که توانسته اند ضربه کرنر را وارد دروازه نساجی کنند ولی داور به آن اعتقاد نداشت. بعد تیم فولاد با ضربه ایستگاهی مهدی شیری و در نهایت ضربه سر رضاوند دروازه نساجی را باز کردند تا فولاد با خیال راحت به رختکن بازگردد.

در آغاز نیمه دوم این دو تیم سعی کردند تا با ایجاد موقعیت حریف خود را شکست دهند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

در اواسط این نیمه تیم نساجی به قصد گلزنی به سمت فولاد حمله‌ور شد ولی در یک ضد حمله بازیکنان فولاد توانستند توپ را به رضاوند برسانند تا فولاد خوزستان با به ثمر رساندن گل دوم با خیال آسوده ادامه بازی را در پیش گیرد.

قضاوت این بازی بر عهده سیدمهدی مرجانزاده، فرزاد بهرامی، امین زاهدی و ایمان کهیش بود  وحیدر شکور نظارت بازی را بر عهده داشت.

ساکت الهامی سرمربی نساجی برای این دیدار از علیرضا حقیقی، عرفان گل‌محمدی، شاهین طاهرخانی، سعید غلامعلی‌بیگی، مرتضی منصوری، متین کریم‌زاده، ایوب کلانتری، مسعود شجاعی، صابر حردانی، حسن نجفی و رضا جعفری بود.

جواد نکونام نیز با استفاده از شهاب گردان، مهدی شیری، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، آرش رضاوند، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا تیم فولاد خوزستان را هدایت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha