۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84698081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: ۴۷ تیم امدادی در نقاط حادثه‌خیز ایلام مستقر هستند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس ستاد سفرهای نوروزی ایلام با بیان اینکه ۴۷ تیم پلیس راه، امدادی و خدمات رسان در نقاط حادثه خیز استان مستقر شده اند، گفت: نباید اجازه دهیم رانندگان خاطی جان مسافران را به خطر بیاندازند.

به گزارش ایرنا، سعید هژبری روز دوشنبه در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: با وجود تلاش های و تدابیر اتخاذ شده اما متأسفانه باز هم تلفات جاده ای  در استان ایلام بالا و نگران کننده است.

وی افزود: لازم است برای کنترل ترافیک و کاهش حوادث جاده ای، فرماندهی واحد و متحدی داشته باشیم و همه مدیران بیشتر پای کار باشند که بتوانیم کاهش محسوسی در تصادفات داشته باشیم.

معاون استاندار ایلام با اشاره به همکاری های خوب دستگاه های اجرایی برای تکمیل تیم های پلیس راه مستقر در جاده های استان یادآور شد: با همت دفتر فنی استانداری و دستگاه های اجرایی ۴۴ دستگاه خودرو برای استقرار در جاده های استان برای کمک به پلیس راه استان مشخص شد.

هژبری اضافه کرد: سه دستگاه خودرو دیگر نیز به همت فرمانداری های بدره و دهلران به این خودروها اضافه خواهد شد تا ۴۷ نقطه حادثه خیز استان تحت پوشش قرار گیرد.

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام تاکید کرد:  رانندگان و خودروهای در اختیار پلیس راه تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کنند و از امروز این خودروها در نقاط حادثه خیز با نظارت پلیس راه مستقر خواهند شد و فرمانداران هم بر حضور این تیم ها در جاده ها نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: لازم است نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نقاط حادثه خیز را با بنرهای هشدار دهنده مشخص کنند چرا که آشکارسازی نقاط خطرناک یک موضوع اساسی در کاهش سوانح است.

هژبری با قدردانی از پلیس راه محور چوار به ایوان به دلیل  توقیف خودروهای متخلف و خطرساز گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که به هر شکل امنیت و آسایش مسافران را به خطر می اندازند، در جاده ها تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha