۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84688484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمام دستگاه‌های اجرایی در خدمت جهادگران قرار گیرند

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت محرومیت‌زدایی تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت جهادگران قرار گیرند و با تمام توان از اقدامات جهادی پشتیبانی کنند.

جواد قناعت روز پنجشنبه در نشست ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی افزود: گروه‌های جهادی یکی از برکات مقدس نظام اسلامی خارج از چهارچوب‌های اداری هستند که بیانگر تداوم آرمان‌‎های انقلاب اسلامی پس از ۴۳ سال است.

 وی ادامه داد: آرمان‌های انقلاب اسلامی با این اقدامات همواره پویا و زنده است و محدود به زمان خاص نیست جوانانی که در ایام تعطیل اقدام به خدمت‌رسانی در مناطق محروم می‌کنند در همین مسیر حرکت می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: بخش روستایی به خصوص در مناطق مرزی باید مورد حمایت ویژه گروه‌های جهادی قرار گیرد زیرا تامین زیرساخت‌ها سبب ماندگاری روستاییان دراین مناطق می‌شود.

وی تاکید کرد: در مرکز استان و شهرستان‌ها جلسات تخصصی باید برای نحوه پشتیبانی گروه‌های جهادی تشکیل شود و فرمانداران تعامل لازم را در این زمینه داشته باشند.

قناعت گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج هر جایی که نیاز بود حضور داشته و همواره از نظام و انقلاب پشتیبانی کرده است که در موضوع کرونا و محرومیت‌زدایی مناطق محروم این مساله به خوبی نمایان است.

وی خاطرنشان کرد: اغلب جامعه هدف جهادگران محرومین هستند و خارج از قوانین و چهارچوب‌های اداری خدمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حمایت از مشاغل خرد و کلان باعث توانمندی محرومان می‌شود هرچند خدمات در این زمینه اندک باشد اما در گستره استان و کشور که قرار می‌گیرد اثرگزاری قابل توجهی خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بانک‌های عامل در زمینه سرمایه در گردش و تسهیلات مشاغل خانگی از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند زیرا خشکسالی‌های مکرر باعث کمبود درآمد روستاییان شده و نیاز به حمایت ویژه در این زمینه است.

وی در ادامه بر تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها در کنار اقدامات عملی گروه‌های جهادی باید اقدامات تخصصی انجام دهند که امیدواریم با حمایت همه جانبه از اقدامات جهادی بتوانیم شاهد محرومیت‌زدایی از بخش‌های مختلف این استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha