۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84688278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ استان محروم کشور تحت آموزش رایگان هنری قرار گرفتند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۱ استان محروم کشور در راستای محرومیت‌زدایی و رویکرد مردمی دولت سیزدهم، تحت آموزش رایگان هنری قرار گرفتند.

محمود شالویی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محرومیت زدایی و تقویت نقش مردمی در ابعاد و حوزه‌های مختلف، برنامه و رویکرد دولت سیزدهم است که در حوزه فرهنگ و هنر نیز متجلی می شود.

وی بیان کرد: ایجاد عدالت فرهنگی و هنری با آموزش مفاهیم و مهارت های هنری در نقاط مختلف کشور در حال انجام است و وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی در توسعه فرهنگی مناطق محروم همسو با سیاست های دولت پیش می‌رود.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه به دنبال ایجاد تحول در بخش‌های مختلف است و در همین راستا برنامه‌ریزی جدید صورت گرفته تا ثمره آن به تعالی و رشد در حوزه فرهنگ و هنر بینجامد.

وی تقویت غنای فرهنگی در برنامه‌ها را از دیگر اهداف  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر محرومیت زدایی دانست و گفت: همین موضوع در سیاست‌های تحولی رقم می‌خورد.

شالویی با بیان اینکه در حوزه مفاخر به دنبال تکریم و تجلیل از شخصیت‌های فرهنگی و هنری هستیم، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استانی ، ملی و بین المللی در این زمینه انجام گرفته است و اجرایی می شود.

وی استفاده از زمینه‌های مشترک فرهنگی و هنری در عرصه بین الملل را مهم دانست و تصریح کرد: با استفاده از ظرایف این عرصه دستاوردها و ارزش‌های نظام را به جهانیان نشان خواهیم داد.

  شالویی روز گذشته برای حضور  در مراسم بزرگداشت شاعر پارسی حکیم نظامی به اصفهان سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha