آتش نشانی پردیس آماده برای مقابله باحوادث احتمالی است

تهران - ایرنا - رئیس اداره آتش نشانی شهر پردیس گفت: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر پردیس در چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۷ برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار دارد.

مهدی درفکی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در چهارشنبه آخر سال آتش نشانان ۵ ایستگاه آتش نشانی منطقه عملیاتی در آماده باش کامل هستند و ایستگاه  شماره یک واقع در خیایان فروردین شمالی واقع در کنار اورژانس به عنوان ایستگاه مرکزی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ در این ایستگاه مستقر است، اظهار داشت: اعزام نیروهای عملیاتی پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه از این ایستگاه انجام می شود که با توجه به منطقه اعلام حادثه، آتش نشانان از یکی از پنج ایستگاه موجود در شهر پردیس به موقعیت اعزام می شوند.

رئیس اداره آتش نشانی شهر پردیس گفت: تمامی تجهیزات خودرویی بازبینی شده تا از کارکرد تجهیزات در زمان بروز سانحه اطمینان داشته باشیم و امیدواریم در چهارشنبه آخر سال بروز سوانح و حوادث به حداقل برسد.

درفکی از هماهنگی این دستگاه خدمات رسان با نیروی انتظامی خبرداد و اظهار داشت: با هدف پیشگیری از حوادث غیر مترقبه با نیروی انتظامی هماهنگی لازم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برای امداد رسانی به شهرهای همجوار در صورت بروز حوادث سخت و بزرگ آمادگی داریم، توضیح داد: بنا بر دستور رضا کارخانه شهردار پردیس برای امدادرسانی به شهرهای همجوار آمادگی داریم و آتش نشانی پردیس در روزهای عادی نیز نیروی معین شهرهای همجوار در حوادث سنگین بوده و هست.

رئیس اداره آتش نشانی شهرستان پردیس گفت: ایستگاه‌های پنج‌گانه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با تمام پرسنل و تجهیزات خود برای خدمات رسانی به شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال  آماده هستند.

درفکی  گفت: از شهروندان درخواست و انتظار داریم در چهارشنبه آخر سال با رعایت نکات ایمنی و نظارت بر فرزندان خود از وقوع حوادث غیر قابل جبران پیشگیری کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha