هلال احمر در ورودی جاده‌ها و شهرها در خدمت مسافران نوروزی است

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: داوطلبان و جوانان، سازمان‌ امداد و نجات با همه ظرفیت و امکانات در سراسر کشور به خصوص جاده‌ها و ورودی شهرها در خدمت مسافران نوروزی هستند.

به گزارش ایرنا، حسین کولیوند صبح امروز سه شنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر در نوروز ۱۴۰۱ از رفع موانع سفرهای نوروزی به دلیل شیوع بیماری کرونا ابراز خرسندی کرد و افزود: خداوند را شاکریم که پس از ۲ سال، در بهار ۱۴۰۱ می‌توانیم همچون سال‌های قبل از کرونا خدمتگزار مردم ایران باشیم و امیدوارم سفرهای نوروز پیش‌رو، نشاط اجتماعی جامعه را بازگرداند.

وی با درخواست از هموطنان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اظهار داشت: در سفرهای نوروزی قوانین و مقررات را رعایت کنید تا نوروز امسال کمترین تلفات را داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در نوروز ۱۴۰۱ متکی به پشتوانه حضور داوطلبانه امدادگران و نجاتگران است و من قبل از آغاز ۲ هفته پرکار در فروردین پیش‌رو از حضور جهادی نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر کمال تشکر را دارم زیرا آنان آسایش خود و خانواده را در روزهای تعطیل رها می‌کنند و بدون توقع به خدمت‌رسانی مردم مشغول می‌شوند.

این رزمایش با حضور جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش‌نشانی و راهداری در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha