اجرای پویش «هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال

تهران - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای پویش «هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد افزود: پویشی با عنوان «هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی» راه‌اندازی کردیم که دانش‌آموزان از خود و همکلاسی‌هایشان در چهارشنبه آخر سال مراقبت کنند.

وی با اشاره به مخاطرات ناشی از فعالیت‌های چهارشنبه سوری به دانش آموزان، اظهار داشت: خانواده‌ها در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال از تجمعات غیرضروری و حضور در امکان شلوغ خودداری کنند و ترجیحا در این روز همراه فرزندانشان باشند تا بتوانیم از آسیب‌های احتمالی چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در راستای آگاهی‌بخشی به دانش آموزان برای چهارشنبه سوری، برنامه‌های آموزشی خوبی تدارک دیده است که از طریق خانواده‌ها و بستر شاد منتقل خواهد شد.

ستاری فرد ادامه داد: این آگاهی‌بخشی‌ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن چهارشنبه سوری است تا شاهد اتفاقات ناگوار در این روز برای خانواده‌ها و دانش آموزان نباشیم.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌ای مشارکتی با جمعیت هلال احمر و اورژانس در راستای آگاهی‌بخشی و ارائه دانش لازم برای مواجهه منطقی دانش‌آموزان در چهارشنبه آخر سال داریم که شاهد اتفاقات کمتری باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha