۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84675563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح انتقال آب به آبیک با تخصیص اعتبار تا سال آینده تکمیل می‌شود 

قزوین - ایرنا- استاندار قزوین گفت: طرح انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک با تخصیص اعتبار مورد نیاز تا سال ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب طالقان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آبرسانی به شهرستان آبیک افزود: اقدامات بسیار خوبی در زمینه اجرای خط انتقال صورت گرفته و فقط بخش محدودی از کار باقی مانده است که امیدواریم این بخش نیز بزودی اجرا شود. 

وی اظهار داشت: انتقال آب به از سد طالقان به استان قزوین یکی از مهم ترین پروژه های زیرساختی در استان قزوین به شمار می رود که با جدیت دنبال تسریع در اجرای آن هستیم و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص با ما همکاری می کنند.

اعلایی ادامه داد: بخشی از منابع مالی این طرح تامین و به پیمانکاران  پرداخت شده و بخشی هم در حال رایزنی است که وعده های مثبتی در خصوص آن داده شده که اگر در موعد مقرر انجام شود این خدمت بزودی به مردم آبیک ارایه می شود.

استاندار قزوین گفت: اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی انجام شده که به محض اینکه انجام شود اطلاع رسانی می شود. 

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: تعیین زمان دقیق بهره برداری از این پروژه از اختیارات ما خارج است اما نهایت تلاش مان را می کنیم تا این طرح در نیمه اول سال آینده به مردم شهرستان آبیک تحویل دهیم.

طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک دارای ۱۷.۵ کیلومتر طول بوده و با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

بازدید استاندار قزوین از بیمارستان شهدای آبیک

استاندار قزوین در ادامه از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد و جریان مسایل و مشکلات این مرکز درمانی و برنامه توسعه آن قرار گرفت.

 مهمترین مسائل مطرح شده در این بازدید تامین ملزومات پزشکی و تشخیصی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی دولتی بود و راهکارهایی نیز در این خصوص ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha