۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84672514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال نوجوانان وارنا گیلان صدرنشین لیگ کشور شد

رشت - ایرنا - با اتمام مرحله گروهی رقابتهای والیبال لیگ دسته یک نوجوانان کشور، تیم وارنا گیلان صدرنشین گروه خود شد.

به گزارش ایرنا، در جریان این مسابقات که با حضور ۱۴ تیم و در ۲ گروه انجام شد، تیم وارنا از گیلان با تیمهای رعد پدافند اصفهان ، سروقامتان همدان ، آریا تنکابن، اسپرت هوشیار تبریز، مقاومت بسیج تهران و پیام سرخرود همگروه بود.

همچنین در جریان این رقابتها، تیم والیبال وارنا گیلان موفق شد برابر تمامی حریفان خود به برتری دست یابد و با کسب مقام قهرمانی گروه خود، به عنوان صدرنشین از این مرحله صعود و به جمع هشت تیم برتر این دوره از رقابتها راه یابد.

رئیس هیات والیبال استان گیلان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم والیبال نوجوانان وارنا گیلان تنها تیم بدون شکست باشگاه‌های نوجوانان لیگ دسته یک کشور بود که امید است این تیم در مراحل بعدی نیز با همین قدرت در مسابقات حضور یافته و سرانجام به رقابتهای لیگ برتر نوجوانان کشور صعود کند.

محسن خاکزاد اظهار داشت: نماینده گیلان در این دوره از رقابتها با اقتدار برابر حریفان خود به برتری رسید و مقابل تیم قدرتمند مقاومت بسیج تهران نیز با نتیجه سه بر ۲ پیروز شد تا در برابر همه حریفان خود به برتری دست یافته باشد.

به گفته او خوشبختانه شرایط تیم والیبال نوجوانان وارنا گیلان مناسب است و این تیم یکی از امیدهای کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابتها بشمار می‌رود که امید است در نهایت نیز این تیم بتواند مقام قهرمانی این مسابقات را تصاحب کند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha