۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 2307
کد خبر: 84668714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح برق‌رسانی در گچساران به بهره برداری رسید

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰
کد خبر: 84668714
۲ طرح برق‌رسانی در گچساران به بهره برداری رسید

گچساران- ایرنا - دو طرح برق رسانی با حضور جمعی از مسولان اجرایی استانی و شهرستانی در گچساران با اعتباری به ارزش ۶۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در آئین افتتاح این طرح ها، اظهار داشت: این تعداد طرح ها با اعتباری بیش از ۶۷ میلیارد ریال در روستای اسلام آباد لیشتر و کوی دادگستری گچساران به بهره برداری رسید.

جمال معتمدی زاده افزود: این ۲ طرح برق رسانی در روستای اسلام آباد لیشتر با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال و در کوی دادگستری گچساران با اعتباری معادل ۲۷ میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات، کاهش نرخ تلفات انرژی ، بهره گیری از فناوری روز صنعت برق و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق را از مهمترین اهداف اجرای این طرح ها اعلام کرد.

معتمد زاده یادآور شد: یکهزارو ۵۰۰ خانوار با  بهره برداری از این طرح ها از نعمت برق رسانی بهره مند شدند. 

وی خاطرنشان کرد: ۹۵ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در این طرح ها ساخته شده است.

معتمدی زاده، تعداد تابلوهای برق ساخته شده در این پروژه ها را ۱۱ مورد اعلام کرد و افزود: هفت دستگاه ترانسفورماتور جدید نیز در این طرح های برق رسانی افتتاحی نصب و وارد مدار شده اند.

وی طول شبکه های برق رسانی در طرح های افتتاحی برق رسانی گچساران را ۱۷ کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵ کیلومتر و ۵۰۰ متر از این شبکه ها، فشار ضعیف و مابقی شبکه فشار متوسط بوده است.

شهرستان ۱۵۶هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha