۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84667158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توسعه ۶ شهرک صنعتی استان قزوین در دستور کار قرار دارد

قزوین- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: توسعه مساحت ۶ شهرک صنعتی تقاضامحور استان با هدف جذب سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.

رضا صفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این شهرک های صنعتی شامل کاسپین یک و ۲(آبیک) در شهرستان آبیک، حیدریه در شهرستان تاکستان، لیا در شهرستان قزوین و آراسنج و حکیمیه در شهرستان بویین زهرا هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: توسعه مساحت این شهرک ها از طریق الحاق زمین و ایجاد زیرساخت به دلیل تقاضامحور بودن و استقبال بالای سرمایه گذاران برای حضور و فعالیت در این شهرک ها انجام می شود.

این مسوول گفت: در کنار تلاش برای توسعه این شهرک ها، با ارایه مشوق های مختلف تلاش داریم تا سرمایه گذاران در سایر شهرک های صنعتی استان نیز حضور یافته و به کار ساخت واحدهای تولیدی بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در کنار تلاش برای توسعه مساحت شهرک های صنعتی یاد شده، گسترش امکانات زیربنایی در شهرک صنعتی خرمدشت و قزوین(کوهین) نیز در دستور کار قرار دارد.

صفاری خاطرنشان کرد: برای دستیابی به رشد اقتصادی هدف گذاری شده در کشور ناگزیر به رشد جذب سرمایه گذاری در بخش تولید هستیم که این مهم نیازمند بسترهایی از جمله وجود شهرک های صنعتی با امکانات زیرساختی مناسب است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha