۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84661041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: رسانه‌ها با نقد سازنده، به بهبود امور کمک کنند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: رسانه‌ها با نقد سازنده خود می‌توانند به بهبود امور کمک کنند و در این راستا استانداری بوشهر از تمامی انتقادهای سازنده استقبال می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی، افزود: رسانه‌ها به عنوان معاون پنجم استاندار محسوب می‌شوند چراکه نقش موثر در توسعه استان دارند.

وی یادآور شد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، مسئولان استان را بخوبی در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه همراهی کنند.

محمدی‌زاده که در نشست با معاون خبر صدا و سیما مرکز استان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با نقد سازنده خود می‌توانند به بهبود امور کمک کنند و در این راستا استانداری بوشهر از تمامی انتقادهای سازنده استقبال می‌کند.

وی خبرنگاران را نماینده افکارعمومی دانست و گفت: باید به خبرنگاران به‌عنوان نماینده افکارعمومی نگریسته و جایگاه رسانه‌ها به‌عنوان زبان گویای مردم حفظ شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر بکارگیری خبرنگاران آزاد از سوی صاحبان صنایع و شرکت‌های خصوصی، عنوان کرد: صاحبان صنایع، سرمایه، مدیران شرکت‌های خصوصی و پتروشیمی‌ها و فعالان حوزه اقتصاد و تجارت نسبت به بکارگیری جوانان فعال در حوزه رسانه اقدام و از توانمندی آنان در آن دستگاه استفاده کنند.

 وی همچنین با اشاره به موضوع برخورد نامناسب عضو تیم تشریفات دبیر مناطق آزاد ( در جریان بازدید سعید محمد از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر)  با محمد هادی حاجی‌زاده خبرنگار صداوسیمای بوشهر از وی دلجویی کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha