۱۷۲ طرح تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین اجرا می‌شود

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: هم اکنون ۱۷۲ طرح تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین یک در دست احداث بوده که در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.

رضا صفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه طرح های در دست اجرا در شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک، افزود: ۲۲ طرح تولیدی در دست اجرا در این شهرک صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۵۱ طرح نیز در مرحله تخصیص زمین بوده و فعالیت اجرایی و ساخت و ساز را به تازگی آغاز کرده اند و سایر طرح ها نیز در مرحله دیوارکشی، اسکلت و تکمیل سالن های تولید هستند.

این مسوول گفت: در حال حاضر در این شهرک صنعتی که جزو شهرک های تقاضامحور برای سرمایه گذاری در استان قزوین و کشور به شمار می رود ۲۱۱ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری هستند که در ۱۸۷ هکتار از اراضی این شهرک صنعتی مستقر شده اند.

صفاری خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال بالای سرمایه گذاران از حضور در این شهرک به دنبال توسعه آن و الحاق اراضی جدید هستیم چرا که امروز برای دستیابی به جهش تولید و شکوفایی اقتصادی راهی جز تقویت سرمایه گذاری نداریم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha