۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84659001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث اصفهان یک فوتی و ۶ مصدوم داشت

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84659001
حوادث اصفهان یک فوتی و ۶ مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- وقوع چند حادثه در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان جان یک نفر را گرفت و ۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بعداز ظهر روز گذشته به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر احتمال مشکل قلبی برای مردی ۵۷ ساله در کوه صفه اصفهان تیم تخصصی نجات در ارتفاع و کوهستان ایستگاه ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه این رخداد در مسیر زیرین تخت سیاوش کوه صفه رخ داد، افزود: این مرد پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را بر اثر مشکلات قلبی از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: در عملیاتی سنگین در سرمای کوهستان و با استفاده از طناب و تجهیزات پیشرفته نجات در ارتفاع، جسد این مرد میانسال به پایین منتقل شد و عملیات پس از ۲ ساعت خاتمه یافت.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در خیابان کهندژ اصفهان سه نفر شامل یک زن ۲۸ ساله و دو کودک چهار و هشت ساله به‌دلیل نشت دود از لوله بخاری دچار مسمومیت تنفسی شدند.

عباس عابدی افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان عیسی بن مریم(ع) منتقل شدند.

وی درباره حادثه مشابه دیگری در شهر "افوس" از توابع شهرستان فریدن تصریح کرد: در این حادثه نیز سه خانم ۳۵ ساله به دلیل وجود مشکل در بخاری با گاز مونوکسیدکربن مسموم و به بیمارستان بویین میاندشت منتقل شدند.

براساس آمار مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از ابتدای امسال تاکنون در استان ۳۸۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند و ۲۷ نفر جان باختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha