۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84655632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس لبنان یک محموله مواد مخدر به مقصد به عربستان را کشف کرد

تهران - ایرنا - وزیر کشور لبنان از کشف یک محموله مواد مخدر شامل هزاران قرص کپتاگون که قرار بود وارد عربستان شود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی « خلیج الجدید »، « بسام مولوی » وزیر کشور لبنان امروز ( شنبه ) اعلام کرد که پلیس این کشور یک عملیات قاچاق که قصد داشت صدها هزار قرص روانگردان کپتاگون را با کامیون و بصورت زمینی به عربستان سعودی منتقل کند، خنثی کرده است. 

مولوی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جلوگیری از قاچاق ۷۰۰ هزار قرص کپتاگون که قرار بود از طریق زمین و با کامیون به عربستان سعودی منتقل شود، یک دستاورد جدید و کیفی برای بخش اطلاعات اداره کل نیروهای امنیت داخلی لبنان است.

وی افزود: در این ارتباط یک لبنانی به نام ( رم ) در بقاع دستگیر شد و در نتیجه تحقیقات انجام شده از وی مشخص شد که او با یکی از افراد تحت تعقیب به نام ( غ د ) برادر یکی از بازداشت شدگان مرتبط است و در بزرگترین عملیات قاچاق قرص کپتاگون به کشورهای عربی مشارکت داشته است.

پیش از این ریاض دولت لبنان را به کم کاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر متهم کرده بود و در این پیوند اوایل سال گذشته میلادی، عربستان در اقدامی صادرات میوه و سبزی از لبنان را به بهانه قاچاق مواد مخدر به این کشور در پوشش میوه و سبزیجات ممنوع کرد.    

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha