بهره برداری از ۳۲ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان تهران

تهران- ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۳۲ طرح صنعتی با مجموع اشتغال ۱۰ هزار و ۷۰ نفر در شهرکهای صنعتی این استان تهران طی ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا و بنا بر اعلام روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، سعید صادقی با بیان این مطلب، افزود: این طرح‌ها با مجموع سرمایه‌گذاری ۴۹ هزار و ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان های پاکدشت، پیشوا، رباط‌کریم، شهرری، قرچک و ملارد افتتاح شد.

وی همچنین در خصوص نوع فعالیت واحدهای بهره برداری شده، اعلام کرد: این واحد های صنعتی در زمینه‌های غذایی، نساجی، شیمیایی و فلزی فعالیت خود را آغاز کرده اند و در زنجیره تامین و تولید قرار گرفته‌اند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری این پروژه ها نیز ۵۳۲ میلیارد ریال بوده  است.

صادقی در ادامه به معرفی این پروژه ها پرداخت و اضافه کرد:  گازرسانی به شهرک صنعتی قرچک با اجرای ۳۳ کیلومتر خط لوله گاز و شبکه توزیع و نصب سه دستگاه تقلیل فشار از جمله این پروژه ها بوده است.

وی اظهارداشت: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نصیرآباد با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز، تسویه پیشرفته و استحصال آب صنعتی از پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی عباس آباد با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز و همچنین روسازی و جمع آوری آب های سطحی شهرک صنعتی دماوند با زیرسازی به صورت بتن غلتکی در طول مسیر ۱۰ کیلومتری از دیگر پروژه های افتتاحی این ایام بوده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را افزایش ظرفیت تولید دانست و ادامه داد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا مشکلاتی که در بحث‌های زیرساختی در شهرک‌های صنعتی وجود دارد، برطرف شود.

صادقی بهره برداری از ۳۲ پروژه صنعتی را نشانگر علاقمندی سرمایه گذاران به تولید و فعالیت در این عرصه دانست و بیان کرد: با وجود همه محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و مهمتر از آن تحریم های ظالمانه دشمنان، به همت جهادی همه فعالان اقتصادی و مسئولان، چرخ تولید با قدرت همواره می چرخد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha