بارش شدید برف در گردنه‌های قزوین جریان دارد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش شدید برف در گردنه‌های آوج، کوهین، هجیب و طالقان خبر داد.

جواد حق لطفی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی که از ظهر روز گذشته در سطح منطقه آغاز شده، هم اکنون بارش برف در گردنه های آوج، کوهین، هجیب و طالقان جریان دارد.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز بارش ها، تیم های علمیاتی مستقر در سطح جاده های ارتباطی استان، اقدام به نمک پاشی و برفروبی سطح راه ها به منظور تسهیل در امر تردد خودروهای عبوری کردند.

حق لطفی تاکید کرد: در حال حاضر هفت تیم عملیات راهداری به همراه ۳۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین و ۴۴ راهدار مشغول عملیات نمک پاشی و برفروبی در گردنه ها و راه های ارتباطی هستند که با بارش برف روبه رو شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مناطق یاد شده عادی و روان است، یادآور شد: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان، سامانه بارشی تا ظهر فردا در سطح منطقه فعال خواهد بود و به همین منظور به رانندگانی که قصد عبور از جاده های ارتباطی استان را دارند توصیه می شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان داشتن از سلامت فنی خودرو به توصیه های ماموران راهدار و پلیس راه مستقر در جاده ها عمل کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha