۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1261
کد خبر: 84647827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همایش انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر جهاد افغانستان در کابل برگزار شد

کابل - ایرنا - همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ؛ همایشی با عنوان «انقلاب اسلامی ایران و مولفه های تاثیرگذاری آن بر جهاد افغانستان» ویژه خواهران در کابل برگزار شد.

به گزارش ایرنا،حزب نهضت اسلامی افغانستان با دعوت از دانشجویان و چند نهاد آموزشی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل این همایش را  ویژه خواهران برگزار کرد.

در این همایش استادان دانشگاه، دانشجویان و فرهنگیان از انجمن‌های فرهنگی ، مدرسه قرآنی رسول اعظم و بنیاد فرهنگی اجتماعی مهر حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این همایش مقالات و تحلیل‌های مختلفی در باره ویژگی ها و اهداف انقلاب اسلامی و رهبری آن و همچنین اهمیت پیوند عمیق و ناگسستنی دو ملت ایران و افغانستان ارائه کردند.

سخنرانان تأکید کردند: انقلابی که در جمهوری اسلامی ایران رخ داد زلزله ای در جهان معاصر ایجاد نمود و جهانیان را به حیرت واداشت.

آنان تأکید کردند که در تاریخ معاصر، نقش امام خمینی(ره) در آگاهی بخشیدن به مسلمانان و آشکار ساختن چهره دشمنان اسلام و به خصوص در بالا بردن سطح بینش و دانش قشر جوان که در لجن زار فرهنگ مبتذل غرب و شرق غوطه ور شده بودند منحصر به فرد بود.

پیش از این نیز در کابل برنامه های مختلفی ورزشی فرهنگی و تحلیلی در برخی دانشگاه‌ها برگزار شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha