۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴
کد خبر: 84647708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ورزش و جوانان وارد شیراز شد

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴
کد خبر: 84647708
وزیر ورزش و جوانان وارد شیراز شد
سجادی وزیر ورزش و جوانان

شیراز-ایرنا- حمید سجادی  وزیر ورزش و جوانان  برای بازدید از چند مجموعه ورزشی و حضور در مراسم اختتامیه سی اُمین دوره پیکار های بین المللی جام فجر جمعه  ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ وارد شیراز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سجادی در این سفر از ورزشگاه ۵۰ هزارنفری ، سالن ۶ هزار نفره و ورزشگاه حافظیه دیدن می کند. همچنین زیارت حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ ( ع ) از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در شیراز است.

 تیم فجر زمین جایگزین تعیین کند

به گزارش خبرنگار ایرنا ،از آغاز مسابقات لیگ برتر مریبان و بازیکنان تیم های مختلف از زمین نامناسب ورزشگاه حافظیه به شدت انتقاد کردند تا بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن شود هر چند واقعا ورزشگاه حافظیه نامناسب است

از تایید تا رد ورزشگاه حافظیه

 پس از صعود تیم فجر به لیگ برتر فوتبال،‌مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بارها از ورزشگاه حافظیه دیدن کردند و ایرادهایی هم گرفتند که اداره کل ورزش و جوانان فارس در این زمینه دست به کار شد و آنچه را مورد نظر سازمان لیگ بود برطرف کرد و سرانجام سازمان لیگ این ورزشگاه را برای انجام بازی های لیگ برتر تایید کرد اما هم اینک نامه نوشته  است که این ورزشگاه نمی تواند میزبان تیم ها در دور برگشت باشد.

از زمان افتتاح سه بار چمن ورزشگاه پارس زیر کشت رفته است

ورزشگاه پارس شیراز که پس از افتتاح در سال ۹۶ تاکنون سه بار زیر کشت رفته و جواب نداده است هم اینک نیز زیر کشت است و بر اساس تصاویر دریافتی از این ورزشگاه می توان گفت به نظر نمی رسد که برای لیگ برتر آماده شود و حداقل یک سال زمان می برد تا چمن آماده شود مشروط به اینکه واقعا پیمانکار کار اساسی کرده باشد زیرا برخی از نقاط زمین به علت سرما دارای چمن نامناسب شده و به گفته دست اندرکاران، پیمانکار باید پاسخگو باشد، پیمانکاری که اداره کل ورزش و جوانان فارس پس از بازدید از کارهای گذشته اش در شهرهای دیگر، در نهایت کشت چمن نفرین شده ورزشگاه پارس را به او واگذار کردند.

سالن ۶ هزار نفره ، آب و برق  و گاز ندارد

 سالن ۶ هزار نفره شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس است که در بزرگراه حسینی الهاشمی در غرب شیراز احداث شده است سر انجام پس از ۱۳ سال، ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰  بدون آب و گاز  و برق  افتتاح شد.

با وجود اینکه ۹ ماه از افتتاح این ورزشگاه با نام سردار شهید قاسم سلیمانی می گذرد اما هنوز مشکل آب و برق و گاز آن حل نشده و گرنه این سالن زیبا می توانست پذیرای سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور۱۶ کشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha