۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84646768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به ۵ روستای بخش "قره قویون" شوط افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- طرح آبرسانی به پنج روستای بخش "قره قویون" با ۲۵ میلیارد ریال هزینه امروز، پنج‌شنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شوط به بهره برداری رسید.

فرماندار شوط روز پنج‌شنبه در آیین بهره برداری این طرح‌ به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه آبرسانی به روستاهای "کورابلاغ"، "دانابلاغ"، "ایشکه سو"، "صمدیوردی" و"آغبلاغ" بوده که به صورت نمادین در روستای "کورابلاغ " به بهره برداری رسید.

شهروز بابازاده افزود: همچنین پایگاه اورژانس جاده ای شهر"مرگنلر" در محل شهرداری راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز ضروری منطقه و تحت پوشش‌ قراردادن جاده بین المللی و ارائه خدمات اورژانس شبانه روزی به مردم منطقه "مرگنلر"، "تازه کند" و "صوفی" این پایگاه راه اندازی شد.

فرماندار شوط ادامه داد: تمامی امکانات پایگاه، آمبولانس تخصصی اورژانس، تجهیزات دارویی و درمانی، تجهیزات رفاهی سیستم آسایار و کادر فوریت‌های پزشکی به صورت ۲۴ ساعته و آماده خدمت به شهروندان است.

بابا زاده گفت: طبق تفاهم نامه بین شبکه بهداشت و درمان و سازمان منطقه آزاد ماکو ۲ میلیارد ریال به تجهیزات پزشکی نیز این پایگاه اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مرکز جامع سلامت یولاگلدی به سیستم مدار بسته نظارتی (شامل ۱۴ دوربین و سرور مرکزی)، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و دستگاه اکسیژن ساز پورتابل و چند دستگاه رایانه تجهیز شد.

فرماندار شوط ادامه داد: ارزش ریالی این تجهیزات بیش از۲ میلیارد ریال بوده، که خیّر محترمی یک میلیارد و ۴۰۰میلیون آن را تقبل و در این امر مشارکت داشته است.

به گزارش ایرنا، شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha