دبیر روزنامه پاکستانی: ملت ایران در دفاع از اصول انقلاب مقاوم و متعهد است

اسلام‌آباد - ایرنا - دبیر روزنامه «نوای وقت» پاکستان با تاکید بر شکست تاکتیک غرب برای ایجاد تفرقه در جامعه ایران و خلل در پیشرفت کشور، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز سربلندی یک ملت در مبارزه با استکبار است و امروز مردم ایران برای دفاع از اصول انقلاب مقاوم و متعهد هستند.

«جاوید صدیق» روز چهارشنبه طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها، انقلاب اسلامی همچنان قوی است و تأثیر شگرف و عمیقی بر جامعه ایران و منطقه دارد.

این روزنامه‌نگار ارشد پاکستان گفت: انقلاب اسلامی ایران در قرن اخیر یک رویداد تاریخی بود و در واقع تأثیر زیادی بر حوادث در ایران و منطقه گذاشت. انقلاب اسلامی سرعت تحولات بسیاری را در کشورهای اطراف ایران فراهم کرد، همچنین به جهانیان این پیام را داد که وقتی یک ملت مصمم به ایستادگی در مقابل استکبار، دیکته‌های بیگانه، برنامه‌ و تبلیغات خارجی است، هیچ قدرتی بر روی زمین نمی‌تواند مانع این کار شود.

وی افزود: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با مقابله علیه نفوذ آمریکایی‌ها و زیاده‌خواهی آنان در ایران و سایر نقاط منطقه، مسیر تاریخ را تغییر دادند. در واقع این یک انقلاب بزرگی بود که جنبش‌های انقلابی دیگری در بسیاری از کشورها را به وجود آورد.

جاوید صدیق با بیان اینکه با انقلاب اسلامی، ایران از داخل متحول و تجدد گرایی غربی و فرهنگ غرب از سوی ملت ایران طرد شد، گفت: اصول و اهداف انقلاب امروز نیز حفظ شده است و ملت ایران در دفاع از اهداف آن بسیار متعهد و مقاوم هستند.

وی با تمجید از نقش کلیدی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در دفاع از جهان اسلام، مبارزه با توطئه‌های ضدتقریب و تعهد ایشان برای دفاع از حقانیت مسلمانان به ویژه ملت فلسطین، گفت: انقلاب اسلامی در ایران و دیگر کشورهای منطقه راه مقاومت در برابر سلطه رژیم صهیونیستی را رقم زد و ‌ملت‌ها در کنار ایران از حق تعیین سرنوشت فلسطین حمایت کامل کردند.

دبیر روزنامه اردو زبان نوای وقت خاطرنشان کرد: ایران از ۴۳ سال گذشته به فرمان امام خمینی (ره) از آرمان فلسطین حمایت می کند، جمهوری اسلامی همنوا و همصدای ملت‌های مظلوم است زیرا امام راحل ضمن مخالفت با تفرقه و فرقه گرایی، از نیروهای وحدت گرا حمایت کردند.

وی گفت: امام خمینی برای یک امت اسلامی ایستادند و پس از به دست گرفتن رهبری ایران تلاش کردند تا امت اسلامی را متحد کنند و امروز شاهد هستیم که شعار وحدت امت ایشان همچنان پابرجاست و میلیون‌ها نفر در جهان اسلام دنباله رو این هدف و اصول هستند.

جاوید صدیق افزود: جمهوری اسلامی ایران همچنان از اصول انقلاب و آرمان‌های آن پیروی می‌کند. به همین دلیل نفوذ این کشور در منطقه عمیق و گسترش یافته است، هرچند ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دچار مشکلات فراوان شد به ویژه فشار آمریکا و متحدان غربی آن اما این تلاش‌ها برای انحراف ملت ایران از مسیر انقلاب و رهنمودهای حضرت امام خمینی ناکام ماند.

وی گفت: تمام تاکتیک های غرب برای ایجاد اختلاف در جامعه ایران یا خلل در شکوفایی انقلاب اسلامی شکست خورده است و با وجود همه توطئه‌ها، انقلاب اسلامی همچنان قدرتمند است و تأثیر شگرف و عمیقی بر جامعه ایران دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha